tomwie 6 marca 2015 10:55
Wielki szacunek dla LCC Ryanair. Czegoś takiego się nie spodziewałem. Sytuacja z dziś.

Pogodny poranek we WRO. Lot FR 5032 WRO-WMI. Samolot zabity po brzegi. Odprawa-odlot. Wszystko ok. Na wysokości Łodzi pilot mówi, że w Modlinie mgła, na Okęciu mgła, w Łodzi mgła i z tego powodu zawracamy do WRO. Po 40 minutach lotu wylądowaliśmy we WRO. Wielka konsternacja I co teraz??????
Ja sam miałem się przesiąść w WMI na następny lot do CRL o 9.25. Na pokładzie jeszcze przynajmniej kilkanaście osób, które WMI traktowały jako przesiadkę. Ludzie na Gran Canarię, do Bergamo, czy też do Madrytu (przez Brukselę).
I co z nami będzie? Podstawiają autobusy do Modlina. Ale co nam wszystkim po autobusie. Na kolejne loty w WMI i tak nie mamy szans. Zwłaszcza, że jak się okazało Modlin wcale nie był zamknięty i 15 min po czasie naszego planowego lądowania z WRO w WMI wylądował samolot z GDN.
Ludzie się nie poddają. Idziemy walczyć do biura Ryanair i JAKIE JEST NASZE ZDZIWIENIE? !!!!!!

 
Panie z obsługi bez najmniejszych problemów przebudowują w systemie nie tylko lot z WRO do WMI na lot późniejszy o 16.10, ale przebudowują też loty z WMI do innych destynacji. Ja przebukowany na lot do CRL na 20.30, MAD na bezpośredni wieczorny WMI-MAD, Kanary (z braku innej sensownej możliwości) na jutro lot z Lipska. (lepiej przecież jutro polecieć z Lipska niż stracić tydzień wakacji w opłaconym hotelu).

Prawdę powiedziawszy, mnie staremu wyjadaczowi w LCC nie chce się wierzyć w to, co widzę na własne oczy. Szczęka mi opadła. Ryanair is the best !!!!Tego nikt z nas się nie spodziewał.

Później, już na spokojnie rozmawiając z Paniami z obsługi w kasie biletowej dowiadujemy się, że jeszcze kilka miesięcy temu linia odesłałaby wszystkich z kwitkiem. Warunki atmosferyczne!!!! Teraz zmienili strategię działania i pomagają jeśli tylko taka pomoc z ich strony jest możliwa.
Thanks Ryanair. Zacząłem wierzyć w to, że FR się zmienia i to nie tylko kosmetycznie.
 
Gość 11 sierpnia 2015 15:15
Cena, punktualność, odprawa online, bezpłatne numerowane miejsca lub dodatkowo płatne "te lepsze".

Świetny stosunek jakości do ceny.

Zupełnie nie rozumiem hejtów na obsługę lotniskową czy pretensji o odrapany bagaż.

Personel pokładowy bardzo przyjemny, przez cały lot chętny do pomocy i sprzedaży cateringu. Nachalne wciskanie losów? No nie wiem, jak nie znasz innego języka to pewnie tak to możesz odebrać, ale mówią po angielsku, że jest loteria w której kasa idzie na dobre cele a dodatkowo możesz wygrać kasę dla siebie. Po chwili przechodzi Pani z losami i nikomu nie wciska.

By nie było problemów przed kupnem biletu warto przeczytać REGULAMIN lini lotniczej i pliki pomocy, wtedy unikniesz problemów z dodatkowo płatną odprawą na lotnisku lub z za dużym bagażem. Jeśli masz problem z takimi rzeczami to może faktycznie lepiej jechać Autosanem z PKS?

Jak chcesz dostać się z Polski na Majorkę i wrócić w szczycie sezonu za ~ 500 PLN to nie wymagaj szampana i kawioru na pokładz 
Nie lubię żółtego ;) 
Gość 10 kwietnia 2014 18:34
cena 
Rayanair ZATRZYMAŁ DZIECI NA LOTNISKU. We wtorek (08/04/2014) na lotnisku w Las Palmas(Gran Canaria) pracownicy Rayanaira nie wpuścili na pokład dwójki Polskich dzieci 6 I 9 lat tuż przed drzwiami samolotu matka z dziećmi została zawrócona ze strefy międzynarodowej z powrotem na terytorium Hiszpanii powód taki iz dokumenty dzieci nie są akceptowane dla Ryanaira ,rozmawiałem z kobietą aby jej pomóc co się okazało skradziono jej portmonetka z dowodami osobistymi dzieci następnego dnia z dokumentami z policji zgłosiła sie na lotnisko do informacji Rayanaira pracownik zrobił notatkę w komputerze i poinformował ją ze dokumenty z policji sa wystarczające a w dzień wylotu straż graniczna wypuściła dzieci i matkę z terytorium Hiszpanii a załoga Rayanaira przed wejściem na samolot cofnęła ich z powrotem tylko dzieci nie miały dowodu miały odprawę i karty pokładowe i przyleciały tymi liniami 5 dni wcześniej . To naprawdę skandal jak Rayanair traktuje ludzi inne linie lotnicze tj.airlingus ,wizza 
Gość 10 kwietnia 2014 18:35
cena 
Rayanair ZATRZYMAŁ DZIECI NA LOTNISKU. We wtorek (08/04/2014) na lotnisku w Las Palmas(Gran Canaria) pracownicy Rayanaira nie wpuścili na pokład dwójki Polskich dzieci 6 I 9 lat tuż przed drzwiami samolotu matka z dziećmi została zawrócona ze strefy międzynarodowej z powrotem na terytorium Hiszpanii powód taki iz dokumenty dzieci nie są akceptowane dla Ryanaira ,rozmawiałem z kobietą aby jej pomóc co się okazało skradziono jej portmonetka z dowodami osobistymi dzieci następnego dnia z dokumentami z policji zgłosiła sie na lotnisko do informacji Rayanaira pracownik zrobił notatkę w komputerze i poinformował ją ze dokumenty z policji sa wystarczające a w dzień wylotu straż graniczna wypuściła dzieci i matkę z terytorium Hiszpanii a załoga Rayanaira przed wejściem na samolot cofnęła ich z powrotem tylko dzieci nie miały dowodu miały odprawę i karty pokładowe i przyleciały tymi liniami 5 dni wcześniej . To naprawdę skandal jak Rayanair traktuje ludzi inne linie lotnicze tj.airlingus ,wizza 
migot 9 lutego 2014 20:10
Tanio, tanio, tanio.
Nie ma co przykładać miar regularnych linii lotniczych do lowcostów... Tanio można latać po Europie, odwiedzać rodzinę, przyjaciół na Erasmusach, organizować doloty gdy znajdziemy korzystne połączenie na egzotyczne wakacje... 
Okropne stroje personelu, jak w kiepskim spożywczaku.
Szaleństwo z bagażem podręcznym - jak się nie mieści nad głowę do schowka - to rozumiem, że dopłata.. Ale jak odrobinę wystaje za stojak... Nadgorliwość.
Nachalna sprzedaż w trakcie lotu kuponów i innych bzdetów. 
kmlkzk 26 lutego 2017 22:25
- niskie ceny biletów
- bogata siatka połączeń
- 2 bagaże podręczne w cenie
 
- szybko "skaczące" ceny biletów - nawet w trakcie dokonywania zakupu
- drogie jedzenie na pokładzie
- mało miejsca na nogi
- krzykliwy wystrój samolotów
- często niewyraźnie komunikaty podawane przez załogę
- brak standardowego "zaopatrzenia pokładowego" czyli magazynu pokładowego i torebki chorobowej - brakuje także kieszeni w fotelu
- w większości kierunków linia korzysta z lotnisk typowo low-costowych 
sikora_amek 11 czerwca 2015 21:51
Brak 
Lot opóźniony 13h
Na początku 20 min opóźnienia, potem wpuszczono nas na pokład, następnie zaczeliśmy kołować i przed startem kazano nam wysiąść z samolotu, okazało się, że ptak wszedł do silnika, czekaliśmy około 11h na samolot zastępczy, potem niestety 1,5 h czekania już w samolocie z powodu czekania na kilku pasażerów, odszkodowania brak. 
Gość 10 września 2015 19:31
niskie ceny biletów, przyloty bez opóźnienia, numerowane miejsca 
twarde lądowania,brzydko ubrana obsługa, ciasnota,
na połączeniach do i z Włoch instrukcje mówione po angielsku i po włosku; po polsku tylko komunikat o loterii i ani słowa jeśli chodzi o bezpieczeństwo i sytuacje awaryjne, problem z oddaniem opakowań po jedzeniu 
ascendant in aries 11 grudnia 2017 20:31
niestety, bagaż podręczny musiał iść do luku; dziwnym trafem i na szybko nie wiem czemu, przy wcześniejszej odprawie policzyło mi także opłatę za wybór miejsca. 
stewardessa miała bardzo głośno ustawiony mikrofon, budziła większość pasażerów podczas ogłaszania jakichkolwiek komunikatów 
Ania Capar 29 września 2015 23:33
Normalny bagaż podręczny. Spora siatka połączeń. 
Brak możliwości wyboru waluty przy zapłacie. Możliwość odprawy najwcześniej na tydzień przed odlotem. Brak możliwości wykupienia członkostwa na oferty tańszych przelotów. Nie spotkałam się także nigdy z "dniami promocyjnymi". 
Gość 7 października 2015 18:58
Lataja w miare bezpiecznie i o czasie 
Oszukuja jak sie da, por. Program Kochamy Znizki na glownej stronie Ryana, ktory sluzy do wyludzania kasy. Por. niejasna tresc maili, jakie pisaa, moze zle tlumaczonez angielskiego. Fatalna obsluga procesu sprzedazy, fatalnie konsultanci. 
jasiek1212 18 października 2014 19:15
Wielki minus dla Ryanaira za to iż musiałem trzymać bagaże podręczne "w nogach" tylko dlatego, że ostatnia osoba wchodząca na pokład miała walizkę o większych rozmiarach niż mój podręczny ! Mimo iż mieliśmy wykupione miejsce i wejście z pierwszeństwem ! 
Damian Marek Szkałuba 16 czerwca 2018 19:37
Tanie loty i ogromna siatka połączeń, nie rozumiem za bardzo ludzi krytykujących tę linię lotniczą. Na pokładzie nie jest najgorzej, miejsce na nogi jest, oprzeć się o co jest. Chyba nie ma co za bardzo pisać większość i tak wie o co chodzi :) 
Ania Capar 3 czerwca 2015 20:17
Mój bagaż 15kg ważył 18kg i nie musiałam nic dopłacić, chyba był dobry humor u pani tego dnia. Dodatkowo dostałam priorytet i miejsce z większa powierzchnia na nogi na free, bo odprawiałem się jako jedna z ostatnich 
JIK 6 lutego 2014 13:35
Tanio.
Dużym plusem jest wprowadzenie miejsc numerowanych, cichych lotów oraz możliwość zabrania dwóch bagaży podręcznych. 
Mało miejsca na nogi.
Lotnika na, które lata FR są w większości sporo oddalone od miasta. 
Tommi 5 marca 2016 23:45
Planowany wylot o godz 16:55. Ze względu na opóźnienie w odbiorze sprzętu wylot o 18:22.
Łącznie z krótkiego wypadu Ryanair obciął nam 4h i naraził na koszty obsługi związanej z wynajęciem auta. 
Joanna Wypych 6 kwietnia 2016 21:53
Miła obsługa, lot bardzo przyjemny. 
Ciasno, dosyć duszno, mało miejsca na nogi, dłuuuuugie kolejki, kiepska organizacja z wpuszczaniem ludzi na pokład, otwarte tylko jedne drzwi od samolotu. 
tomwie 4 marca 2015 16:52
Jak na LCC chyba najlepsza linia w Europie. Cieszy ciągle rozwijająca się siatka lotów. Latają już przecież w najodleglejsze krańce Europy.
Cieszy także rozwój połączeń krajowych w PL. 
Kamil 22 stycznia 2014 16:36
Nowa flota, niskie ceny 
Niestety, ale ocieplanie wizerunku FR to jedno, a komfort podróży to drugie. Nawet w WizzAir siedzi się wygodniej. W FR mam wrażenie jak bym siedział na baczność. 
quarteris 5 lipca 2017 10:18
rozsadzanie osób podróżujących razem po całym samolocie, mobilna karta pokładowa tylko przez ich aplikację za każdym razem wymagającą internetu i wysyłającą reklamy w powiadomieniach.